Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w Skórczu

Ogłoszenie o naborze na stanowisko z dnia 06.02.2024 r.

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skórczu z siedziba w Pączewie  ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze  Referenta ds.  Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego .

Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skórczu z siedziba w Pączewie, Pączewo 124 ,

83-220 Skórcz,

Określenie stanowiska:

Referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego

Rodzaj zatrudnienia:

Umowa o pracę , pierwsza umowa na okres próbny na 2 miesiące

Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie  wyższe, mile widziane ukończone kursy pracownika administracyjnego lub biurowego,
  • mile widziane doświadczenie w  świadczeniach  rodzinnych i  funduszu  alimentacyjnym  w  sferze administracyjnej lub wykształcenie pracownika socjalnego,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu:

– ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach  rodzinnych oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;

– ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;

– ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;

– ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” o raz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;

– ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

  1. Wymagania dodatkowe:
  • dyspozycyjność,
  • samodzielność i komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • mile widziana znajomość programu: SYGNITY,
  • dobra znajomość procedur administracyjnych;
  • umiejętność pracy z dokumentami;
  • wysoka kultura osobista.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • realizacja ustaw i rozporządzeń: ustawa o świadczeniach rodzinnych, ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawa o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci; ustawa o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawa o wsparciu kobiet w ciąży i  rodzin „Za życiem”.
  • udzielanie informacji klientom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pączewie z siedzibą w Pączewie  o ich prawach w zakresie ww. ustaw;
  • przyjmowanie wniosków w sprawie realizacji ww. ustaw;
  • przygotowanie przyjętych wniosków z zakresu świadczeń do realizacji;
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych;
  • sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń;
  • prowadzenie teczek osobowych osób upoważnionych do pobierania świadczeń;
  • ewidencjonowanie osób uprawnionych do świadczeń;
  • sporządzanie analiz, zapotrzebowania, sprawozdawczości z zakresu udzielanych świadczeń;
  • podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych (przeprowadzanie wywiadu alimentacyjnego i odbieranie oświadczenia majątkowego);
  • ścisła współpraca z organami (w szczególności: sądowymi, Urzędami Pracy, Starostwami Powiatowymi, Ośrodkami Pomocy i innymi) w sprawach postępowania wobec dłużników alimentacyjnych;
  • obsługa urządzeń biurowych;
  • sporządzanie bilansu potrzeb i sprawozdawczości w sprawach świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca w wymiarze 3/4 etatu,
  • miejsce pracy: siedziba  GOPS w Pączewie, Pączewo 124,
  • pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas próbny.
  • możliwe zatrudnienie od 1 marca 2024 r.

 Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys – Curriculum Vitae,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący załącznik nr  1 do niniejszego ogłoszenia,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom),
  • kserokopie certyfikatów specjalistycznych oraz zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i innych formach rozwojowych,
  • dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, itp.),
  • załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia – oświadczenia kandydata o:

– pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

– niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne     przestępstwo skarbowe,

– wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji,

– stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

– o niepozbawieniu oraz nieograniczeniu  władzy rodzicielskiej;

– o nienałożeniu sądownego obowiązku alimentacyjnego na podstawie tytułu wykonawczego.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. w siedzibie  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skórczu – pok. nr 1;
  2. pocztą na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skórczu z siedzibą w Pączewie, Pączewo   124, 83-220 Skórcz , w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego”; w nieprzekraczalnym terminie do 21.02.202 r. do godziny 12.00.  Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
  3. kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i teście  pisemnym
  4. zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skórczu, na stronie internetowej  www.gosp.skorcz.pl oraz na tablicy informacyjnej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Skórczu, Pączewo 124, 83-220 Skórcz

Informacje dodatkowe można uzyskać pod numerem telefonu: 518 797 748  Kierownik GOPS Skórcz Gabriela Kozłowska

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w  Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Skórczu z siedziba w Pączewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6%.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuję, że: administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej  w  Skórczu  z  siedziba w Pączewie, Pączewo 124, 83-220 Skórcz, reprezentowany przez Kierownika Panią Gabriele  Kozłowską. Dane  kontaktowe Inspektora Ochrony  Danych  :e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy zlecenia, i w oparciu o ogólne rozporządzenie o ochronie danych.

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy zlecenia/o dzieło/o praktyki/o wolontariat. Fakt niepodania ww. danych skutkuje brakiem możliwości nawiązania współpracy.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do organu właściwego ds. ochrony danych osobowych.

dokumenty do pobrania dotyczące naboru

 


Ogłoszenia archiwalne dostępne są na stronach BIP w zakładce Praca.

SSDIP

epuap

KRONIKA GOPS

jubilaci

LEPSZE JUTRO

lepsze jutro

KARTA DUŻEJ RODZINY

logo kdr

Za życiem

za zyciem